TalentedMom Merhaba Anneler; Ben doğduktan sonra başvurdum şimdi baktım başvurunuz onaylandı diyor ne zaman nerden çekebiliriz?ben 2 çocuğum için başvuruyorum ama ilk çocuğu kabul etmiyor neden?
hcrclk TalentedMom süreç nasıl ilerledi siz de. Ben de başvurdum ama sürekli henüz ödeme kaydı oluşmamıştır diyor. Birde başvurunuz inceleme bekliyor diyor. Sizde de öyle miydi
mavislerinannesi0 TalentedMom İlk öğretmenim ailem uygulamasını indirin ordan çocukların girişini yapin orda çocuğun üzerine bastığınızda yattığı para veya tarihi yaziyor her ay ordan kontrol edebilirsiniz
mamaisqueen TalentedMom benim ilk çocuğum bayadır onaylandı yazıyordu ama geçen gittim daha para yatmamış dedi bankadaki kız
hcrclk mamaisqueen süreç nasıl ilerledi siz de. Ben de başvurdum ama sürekli henüz ödeme kaydı oluşmamıştır diyor. Birde başvurunuz inceleme bekliyor diyor. Sizde de öyle miydi
mamaisqueen hcrclk evet böyleydi benim bebişim mayıs doğumlu haziranın başında başvurmuştum anca onaylandı
YorgunAmaMutluAnne TalentedMom ikinci cocugun dogduysa 1 ocaktan sonra ikinci cocuk olarak her ay 1500
beyzayaz32 Ben onaylandı yazısını gördükten sonra halk bankasına gittim. Her hangi bir hesabım falanda yoktu direk bakıp verdiler parayı
myangelson TalentedMom 2 çocuk için basvurmana gerek yok bu sene doğan için basvursan yetiyor aylık 1500 verirler direk. Bugün ilk ogretmenim ailem sistemine girildi 23 ağustosta yatacak gözüküyor. Zaten yatarsa mesaj gelir telefonuna öyle cekebilirsin uygulamadan bakamiyorsan