6 aylık bebeğim 3 4 gün önce iki gün elmasına ufak bir parça ceviz rendeleyip vermiştim. Alerjik bir bebek sadece mama ile besleniyor ama geçen deri testinde bir şey çıkmamıştı. Doktor yine de süt yumurta hariç her şeyi verebilirsin dedi. Ceviz yediği iki gün de gri gri resmen cevizi geri kustu. 2 3 gündür cildi böyle tek tük bacak ve kolda da var. Alerji mi bu acaba? Bugün aşıda hemşire ceviz alerji yapmış gibi verme bir süre dedi vermeyeceğim yine de ama başka şeylere de alerjisi çıkarsa diye korkuyorum 