irooss Kızlar kızım bu aralar çok mızmız sürekli çığlık atıyor 2 dk yanından ayrılsam basıyor çığlığı uykuya direniyor siz nasıl oyalıyorsunuz bu aylardaki bebeklerinizi
nilimherseyim irooss benim kızımda 6. Ayına girecek 1 hafta sonra 4. Ay atağı resmen 2 ay sürdü 3. Ayda bir başladık 5. Ayın ortasına kadar yeni yeni düzeliyor ve o dönemde hiçbir şey yapamıyorsum yalnızca kucakta gezmek istiyordu uykuya çok direniyordu uyumuyordu ama biraz sabır geçecek 🥺 ben hiç düzelmeyecek sanıyordum… ama şükür irooss geçiyormuş
mamylatte Ay atağınız erken başlamış olabilir . Ben de o zamanlarda başlamıştı . Ben sevdiği birkaç şarkı var bakkal amca seviyor mesela ana ekransız sadece ses bu arada Arada açıyordum ve mimiklerimle eşlik ediyordum seviyordu onları Bir de ben dua açtım onun da faydası oldu diye düşünüyorum
alpsr 4 aydayız bizde tam geçiyor diyorum yeni atak çıkıyor 😂 oyun halısı biraz oyalıyo bizi üstten sarkan oyuncaklara dokunmaya çalısıyor sürekli aynalı üstten sarkan oyuncak varsa daha da hoşuna gidiyor kendini görmek