arzuapo 4,5 aylık bir bebek kendi kendini eyleyemez ki.. 7-8 aylıkken kendi kendine biraz vakit geçirebilmeyi öğreniyorlar.. ki 4,5 aylık bir bebeğin görme yetisi tam anlamıyla gelişmiş değil ekrana maruz kalması uygun değil.. bence ekran vermeyin az daha sabredin bırakın pis kalsın eşiniz gelince yaparsınız