arzuapo ya bunlar cidden insanı sınamak için varlar, artık eminim.
4,5 aylık bebeğe huysuz diyorsan huyu sana çekmiş diyelim madem.
Yok memnuniyetsiz, yok huysuz, yok mızmız. Ya bebek bu bebek. Kim sana hiç ağlamamayı, hep gülmeyi, hiç mızmızlanmamayı, hep güneşli günleri vadetti? Kim annelik kolay dedi? Herkes güle oynaya, sıfır zahmetle büyütüyor da bir tek zoru yaşayan sensin mi dedi biri? Bu beklentinin kaynağı ne, ben anlayamıyorum.
4,5 aylık bir bebek daha duygularını yönetemiyor ki mutsuz, memnuniyetsiz olsun. Almadığı oyuncak kalmamışmış. Şu an oyuncaktan anlayacak çağda mı? Bir çıkar dışarı, gezdir, suya sok, pencereden dışarıyı izlettir, balkona çıkar, kanguruya koy, işini gücünü öyle yap. Ev pis mi kalsınmış. Evet, biz ekran vermediğimiz için evimizi 💩 götürüyor. Akşam eşin gelince ver kucağına bir saat, dünya kadar iş yaparsın. Biz öyle yapıyoruz. Bir bitin gerçekten ya.