MuhammedAmine Elvn94 Annem onları sütlaç yaparken kullanıyor çok güzel oluyor kıvam veriyor afiyetle yiyoruz 😊
tubaelif Elvn94 6 aylıkken 15 gün falan kullandım canım kalanını katlayıp ucuna mandal takıp buzdolabına koyuyordum
Elvn94 Cigdemm61 1 su bardagina 1 yemek kasigi pirinc unu katoyrm ocakta pisiryrm canm snra istedgn meyveyi koyablrsn
Cigdemm61 Elvn94 teşekkür ederim canım bende meyve koyabilirmiyim diye merak ediyodum şeker koymak istemiyorum pekmez içinde erken galiba
tubaelif Elvn94 evet canım olmadı 2 kutu ya yakın bitirdim böyle 15 gün tükettim. 9 buçuk aylık şuan Kilosu fazla diye kestim sonra