Bilgisi olan annelerin yardımına ihtiyacım var. Biliyorum hata bende suçlayacak linçleyecek olanlar postumdan lütfen uzaklaşsın. Oğlum 2 yaşına yeni girdi. İştahsız bir çocuk genel olarak. Ben hiç blw yapmadım o yüzden kendisi yemiyor yemeye tenezzül bile etmiyor. Artık kendisi yesin istiyorum. Tabak hazırlayıp önüne koyuyorum 1 lokma bile almıyor ben vermeyince. Kendi yemeye Nasıl alıştırabilirim kendisi yemeye başlayınca belki iştahıda açılır ?