Evet olmayı düşünenler var mi ? Emzirme süreci bitince 3 ay sonra görüşeceğim doktorunu da buldum internetten arastirmalarimla Ayşegül Sivri ,bi an önce geçsin de artık omuz ağrısız ve istediğim sutyeni giyerek yaşayımm. Ameliyattan falan korkum yok güle oynaya gideceğim o kadar