Ebruferit İyi geldin iyiki geldin evimize neşe getirdin gozune yas ayagina tas degmesin oğlum 🙏💙bugün doğum gunu olan bebislerin doğum günü kutlu olsun ince mutlu yillar 💚❤
Prensler26 Ebruferit bizimde dün doğum günümüzde ama 2 yaşına girdik biz 🤗 küçüğümün de 10 unda o da 1 yaşına girecek 🤗 rabbim uzun ömürler versin tüm bebislere 🙇♀️
Dgcesra123 Ebruferit dogum gününüz kutlu olsun canım benim nice yaşlara inşallah sağlıkla huzurla bizimkide nisan 22 inşallah bir yaşıyacaz yürüyormu bebişin yaşını karşıladı mı😍😘🤗
canparcam123 Ebruferit inşallah ya çok huysuz bir bebek olduğu için daha çok uzun zaman var gibi geliyor😏😙
Ebruferit Dgcesra123 amin canım inşallah evet yürüyor çok şükür hiç durmuyor henüz dışarıda yurutmedim ama evin içinde tür atıyor 😍😘😊