minnakanne5 evinizin çevresindeki okulları bir arayın ya da ziyaret edin ve sorun. Kayıt dönemi erken başladı dolmuş olabilir bazıları maalesef.
Bu arada bizimki devlet okuluymuş yarı özel değilmiş. Sadece anaokulu. İlkokul bünyesinde de oluyorlar bazen. Bizimki en erken 3 buçuk yaşında alıyor