Kızlar selam, 4. Aya girmemize 4-5 gün kala uyku düzenimizde bozulma oldu. Gece bir düzenimiz vardı ama son birkaç gündür gerçekten sık sık uyanmaya ve uyandığında da 2-3 saat uyumamaya başladı bizim minik. Bir de ertesi sabah çok fena büyük tuvaletini yapıyor. (arkasına çıkıyor) Gece boyu karnı ağrıyor sanki ve bağırsaklarından ses geliyor bazen. Bu durum neden oluyor anlamış değilim, hala gazı var mı yoksa 4.ay atakları mı kafam karıştı. Çünkü son birkaç gündür böyle düzensiz gece uykuları:( aynı durumu yaşayanlar ya da yaşamış olanlar var mıııı??🥲