Merhaba kızlar
Benim bebeğim 37 günlük. Göğüslerimin ucu olmadığı için silikon uçla emzirmeye başladım mecbur. Uçları biraz çıktı.
Bırakması için uğraştım kendi göğsümü deniyorum ama tutamıyor silikona alıştı çünkü. Nasıl kendi göğsümü alıştıracağım bilmiyorum.
Silikon uçla emince de sütüm ne kadar var, doyuyor mu doymuyor mu emin olamıyorum.
Sağ göğsümde süt doluluğunu hissedebiliyorum ama sol göğsüm aynı değil daha boş sanırım
Hem silikonu bıraktırmak için hemde sol göğsümde sütümü artırmak için ne yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz ?