21 aylım oğlum 3-4 gündür geceleri aniden uyanıp ağlıyor. Ama çığlık çığlığa sanki bişeyden korkmuş yada ağrısı var gibi ağlıyor .
Kucağımıza alıp sakinleştirmeye çalışıyoruz ama kucağımızda bile hala üstümüze tırmanmaya çalışıyor nerdeyse ve çığlık atıyor. Ağrı kesici de veriyorum. Oyun oynuyorum yada ekran izletiyorum anca öyle biraz sakinleşiyor. Artık doktora gitme kararı aldım yarın için ama internetten araştırdığım kadarıyla da uyku terörüne benziyor .
Çaresini bulan var mı yardım edin perişanız uykusuz 😢