Kızlar 9 da yatırdım 10da başladı uyanmaya yarım saatte bir kalktı 2 saattir de uyutmaya çabalıyorum yatağa yanıma aldım oturttum gözlerini açtı hiç ağlama yok oyun oynasak oynayacak ama uyutmaya geçince gözler kapalı bacaklar kıpır kıpır beşiğe ystırınca da uyanıyor hemen. Bugün kefir içirdim acaba o gaz yapmış olabilir mi ? Aklıma başka birşey gelmiyor