3 gün önce oğluma bi pantolon aldım mağazasından tam oldu yani bi yıkamaya atsam çekme olsa kısa glecek 500₺ idi pantolonunda en büyük bedenini aldm zaten pantolonu götürsek değişim mi yaparlar yani iade etmek istiyorum desem ücreti veriyorlarmı tekrar fiş ve etiket duruyor