elif2112yigit Çok felaket boğaz agrim var ve 3 aylık bebeğim var ona da geçmiş ateşi 38.5 ti acile geldik antibiyotik başlandı kendimden ve bebegimden nasıl geçer ne yapabilirim emziriyorum
nanelilimonata elif2112yigit geçen hafta aynı sizin gibi aşırı kötüydü bembeyazdı boğazım. Pensiilin iğne ve antibiyotik ve boğaz spreyi ile geçti. Tükürüğümü bile yutamıyordum yok böyle bir acı. Geçmiş olsun.
elif2112yigit elif2112yigit hepinize çok teşekkürler arkadaşlar inşallah geçer ya yavrumda çok kötü oldu
canimsin Bal limon kaynatın biraz karabiber 2 gün için 2 3 içmede hafifliyo ben asla boğaz ağrısı için ilaç kullanmam hep bunu yaparım