Kızlar Kızım 2 yaşında hatta 2,5 Karşı komşum var yakın onun kızı ile aynı yaşıt toplu bir yerde oturduğumuz zaman rahatça oturamıyoruz biri eline bir şey yazınca diğeri de ısrarla onun Elindekini almak istiyor böylece bir curcuna çıkıyor yani bu şekilde misin çocuklarınız ya da bizim eksik yaptığımız bir şey mi var dikkatlerini başka yöne çekmeye çalışıyorum ama o kadar ağlıyorlar ki bizi duymuyorlar yani paylaşımsız mı yetişiyor ya da başka yapmamız gereken bir şey mi var bilmiyorum bu arada kızım tek Başka çocuğum yok