Merhabalar ben saçımı boyamayı bırakalı 1 yıl olacak neredeyse. Saçlarımda beyazlar var ama siyahlar daha çok. Boya aktıkça daha da belirgin oldu. Yaşım 34 ayrıca . Grileşsin diye haftada 1 mor şampuan kullanıyorum.Hatta beyazlarımla aşk yaşıyorum desem yeri😂bu yaş da beyazlarla nasıl durur diye merakla başladım yolculuğa ama güzel duruyor 🥰ve boyama derdi olmayınca daha güzel. 😂 Bakalım böyle devam edicem. Ayrıca kaşlarım kapkara. Gören yakışıyor da diyor. Sizlerin deneyimi nedir 😘😇