Bende aynı şeyleri yaşadım artık psikolojm bozulmuştu defalarca uykudan uyanıp kontrol ediyordumz sonra yavaş yavaş gecmeye basladi , ilk aylarda normal yani. Sen bebeğin için gerekli tedbirleri al yattığı yer güvenli olsun, evde tehlikeli seyler icin çözüm bul. Gerisi Allah’a kalmış sen önlemini aldıktan sonra Rabbim Korur merak etme ❤️ minik bebeğini öp Allahim sana emanet ediyorum benim yetisemedigim yerde sen yetiş sen koru kolla, kötü şeylerin şerrinden görünen görünmeyen tüm kaza belalardan koru diye dua et. Dua en büyük zırhtir