oyku1271 Merhabalar bebeğim meme reddi yaptı asla emmiyor öncesindede zaten emzik gibi yutma yoktu sadece emiyordu sütüm çok aşırı azalmıştı şuan göğsü sıktığımda yapış yapış bi süt geliyor yaklaşık 1 aydır vaçgeçtim ne sağım yaptım ne emzirdim şimdide pişman oldum meme enfeksiyonu denen bir şey varmış sonra sıkıntı oluyormuş birde kızımın en önemlisi kızımın bir şekilde anne sütü içmesi gerekiyor evet hata yaptım çabalamadım ama hala bir umudum olduğunu düşünüyorum sağmama sebebimde kiwi marka pompa almıştım çekmedi bende bir hata yapıp peşine düşmedim 2aylık anneyim bugün tam sizce sütüm gelirmi? Ve sizce eller serbest pompa alıcam marka olarak Mochi mi Yoksa lansihonmu almalıyım? Kullanıcıları varmı aranızda
queenmother_ oyku1271 merhaba süt arttırıcı şeyler yiyin bol bol su için ve eğer imkanınız varsa sağım pompası almak yerine bir medikal yada eczaneden hastane tipi sağım pompası kiralayın inanın diğer pompalarla arasında çok fark var çekim gücü daha kuvvetli
byrmm oyku1271 süt hormonlarınız çalışıyodur bol su dinlenme uyku ve asla stres yapmazsan çok güzel gelir sütün canım benim. Var mı yok mu sütüm diye düşünme sakın. Bebek emdikçe emdikçe gelicek sütün. Havuç inanılmaz süt yapıyo. Birde sıcak şeyler iç onlarda iyi geliyo . Sıcak duşta masaj yap.
Blueberry0 oyku1271 2 saatte bir sağım yap gece ve gündüz ben öyle yapardım. Sağdıkça uyardıkça memeyi gelecektir sütün, artacaktır. Kiwi iyi değil çekmez. Eller serbest olarak dediklerini hiç denemedim. Ben yurtdışından Kissbobo markasını kullandım. Yaklaşık 4-5 k para vermiştim. Ama değmişti. Çok güzeldi.
neslika oyku1271 emzirme danışmanlığı alırsanız meme reddine aşabilirsiniz. Sütünüz hala gelir zaten 3 ay sonra tam olarak süt artıyor. İlk sağdığınız sütlerin tadı kötü olabilir. Sonradan normale döner. Tatlı şeyler yiyin sütünüz tatlanır. Ne kadar çok sağar ya da emzirirseniz süt artar. Ama emzirmek en iyisi çünkü bebeğin salyasına göre süt üretiliyormuş yani hastayken bile süt ona uygun hale geliyor. Lansinoh elektrikli kullandım memnun kaldım.
oyku1271 queenmother_ yani benim alicağım biraz uçuk fiyatlı eşimde kiralıyalım dedi ama benim midem arkadaşımınkini bile kaldırmıyor yapamam yani ne kadar dezenfekte edersem edeyim o beni strese sokar bildiğiniz bir marka varmı ve sizce sütüm gelirmi😊
oyku1271 byrmm ben emziremiyorumki hani en azından bineronla emsin ama emsin istiyorum pompayla sağım yapsam gelir diymi ama
sudetmlk oyku1271 acura giyilebilir göğüs pompası alın derim hem uygun hem emiş gücü çok iyi yüksek mevlalar vermenize hiç gerek yok
oyku1271 sudetmlk arkadaşım çiftli olanı kullandı başta harikaydı ama sonra bozuldu benimki gibi çekmiyor 650 tleyken almıştık 9ay önce
sudetmlk oyku1271 bir tane anne vardı bütün sağma makinelerinden almıştı sadece ondan memnun olduğunu söylemişti hatta
ummanmf Kardeşim yarık damak doğmuştu annem hiç emziremedi hastaneden çıkar çıkmaz pompa alana kadar kiraladık. Sonra araştırdım ve medelanın çok iyi olduğunu öğrendim ve annem 1 yaşına kadar sağım yaparak besledi. Benim bebeğim de emmiyor ben de sağarak besliyordum aynı cihazla ama sağmak büyük eziyet olmaya başlamıştı çünkü yarım saat cihaz başında bekliyorum. Sonra aynı zamanda işimi yaparken sağım yapabilmek için mochinin eller serbest pompasını aldım. Gayet iyi sağıyor ama sanki göğsümü tam boşaltamadığını düşündüğüm için gün içinde boşluk bulursam medela ile de sağım yapıyorum gerçekten göğüslerim bomboş kalıyor. Yani ben ikisiyle birden devam ediyorum. Şarjlı pompaların zamanla çekiş gücünün azaldığını söylüyorlar ama henüz öyle bir şey yaşamadım. Bebeğim şu an 3 aylık belki ilerleyen zamanlarda ben de yaşarım bilemiyorum.
oyku1271 neslika çok teşekkür ederim gerçekten içimi ferahlattınız çok pişmandım çünkü hemen almaya gidiyorum pompayı ama benim göğüslerimde bi sertlik yok yani boş gibi gelir gibede diymi
neslika oyku1271 bir ay emzirmedim Yazmıştınız bu sürede süt azalır ama tamamen kesilmesi 3 ayı buluyor diye biliyorum. Yani sizin sütünüz hala var. Yapışkan gelmesinin sebebi sütün göğüste bozulması veya mastit vb sebepler. Doktorunuza veya ebe hemşireye danışın. İlk sağdıklarınızı atmanızı önerirler muhtemelen. İyice göğüsler boşalsın yeni süt üretilince emzirir veya sağarak verirsiniz. İlk zamanlar göğüsler çok şiş oluyor, o zaten yumuşuyor zamanla ama gene de süt oluyor. Siz emzirdikçe ve sağım yaptıkça artar. Bol su için fırsat Oldukça uyuyun dinlenin beslenme önemli ama stres yapmamak daha önemli.
incisel Kissbobo gögüs pompalarında MJEDA25 kodu ile %25 tüm gögüs pompalarında indirim mevcuttur Yeni anne olucak ve süt artırmak isteyen arkadaşlara K5 modelini öneririm çiftli ve ellerserbest çekim gücü oldukça kuvvetli Anne önerisidir