Anneler eğer bebeğinizin emeklemiyorsa 10ayina kadar.ondan sonra koymayın emeklemeye emekleyince geç yürüyor.benim kız hiç emeklemedi doktorda 10aydan sonra emeklemeye izin verme dedi.hep elinden tutdum yurutdum tam 3ay🥴🤦çok zorlayıcı surecdi bu arda yürüteç kulandik amma fazla diyil.ve 14 ayına geçince tam yürüdü .