kusum1 kabin bagajı için sıvı ürünlerde 100 ml sınırı var. Tatil için götüreceğiniz kavanozları güzelce sarıp alt bagaja vereceğiniz valizinize koyarsanız. Bu bebek yolda da beslenecek illa ki. Onun için de yanınıza alacağınız çantaya da kavanoz mama alabilirsiniz, onlar 100 ml’den az oluyor zaten. Ki bebek için olduğunu fark edince sorun çıkarmıyorlar.
Formül mamayı da yanınıza alabilirsiniz.
Yanınıza termos alın. Uçakta kabin görevlilerinden sıcak su temin edebilirsiniz.
Vitaminleri de kilitli poşetlere koyup yanınıza alabilirsiniz. Kısaca “bebeğin” dedikten sonra sıkıntı çıkarana hiçbir yerde denk gelmedim.
Bunlar dışında bisküvi, kek gibi katı gıdaları sorunsuz bir şekilde yanınıza alabilirsiniz.
Bebek arabanız kabin boy olmasa bile bagaj alımı sırasında teslim etmeyin, uçağa binişte vereceğinizi söyleyin. Ona göre ayrı bir barkod oluşturur ve size poşet verirler. Siz de tam uçağın kapısına geldiğinizde görevlilere teslim eder, yine vardığınızda kapıdan teslim alırsınız. Elbette bagaj teslimi sırasında da verebilirsiniz ancak uçağı beklerken geçecek sürede araba lazım olabilir, o yüzden kapıda vermek daha mantıklı.