Merhaba güzel anneler kızım 1 yaşında 2.5 ay sonra uçak yolculuğumuz olacak nasipse. Henüz küçük olduğu için yanıma kavanoz mama almayı planlıyorum doyurmak için uçuş öncesi. Havalimanı güvenlik geçişlerinde bu mamalar sıkıntı olur mu? Tatile gideceğimiz için bir kaç kavanozda valize atmayı planlıyorum. Bu hususta deneyimli anneler önerilerini paylaşırsa çok memnun olurum. Bu yaşlarda uçağa binen anneler 1:30 saatlik bir yolculukta onu tedirgin etmeden rahat bir uçuş gerçekleştirmesi için ne yapabilirim.