19 aylık kızım 5 gün once ateslendi calpol verdim ama 38 cıkıp gerı iniyordu 2. gun karnımda minik benekler çıktı o gun atesı 39 oldu acıle gittik bogaz enfeksiyonu diyip antibiyotik verdi 3. Gun ates devam ediyor lekeler sırtında acıkmaya basladı ates oldukca sanki cogaldılar 4. Gün kollarında bacaklarında cıktı cok sıddetli degil belli belirsiz tüm vucudunda vardı artık ates düşürücü veriyorum ama diğer gunlere gore gunde 4 kez degıl 2 kez vermeye basladım atwse baglı olarak antibiyotiğide kestim 3 gun kullanıp baktım kabarmalar devam ediyor bogaz enfeksiyonu gıbı degıldi 5. Gün yani bugun ates ara ara cıkıyor ama 39 ları bulmuyor dokuntuler yuzunde de var artık azalıyor gibide azalmıyor gıbıde 6. Hastalık atesı 5 7 gün arası normalmiş ama dokuntu bizim atesten sonra hemen cıktı normalde ates cıkıp geçip dokuntu cıkıyormus Bi gun daha bekleyip uzman doktora gıdıcem bu durumu bu sekılde de yasayan var mı suan atesı 37 bucuk oluyor en fazla