Merhaba güzel annişler , bizde 2.5 aylığız , her şey güzel çok şükür oyuncaklar ilgisini çekmeye başladı, bizi gördüğünü düşünüyoruz 😂gülümsüyor sürekli onunla konuşalım istiyor fakat tek yolunda olmayan şey uyku , gündüzleri toplasanız 3-4 saat ancak uykusu oluyor o da güç bela ya kucağımda ayakta git gel yaparak ya da emerken , uyku durumları sizde nasıl