Benimde doğum yapalı 11 ay oldu 2. Sezeryanım aralarında 3,5 sene var. Fakat dikiş yerinin 2 cm üzerinde ödem oluştu. Doktor ilk zamanlar geçeceğini söyledi hatta şişlik için krem falan verdi ama geçmedi. 40 kontrolunde tekrar sorsum karın kaslarımı güçlendirmem gerektiğini söyledi. Şuan hala o şişlik var sanki ordan bi kat daha göbek çıkmış gibi duruyor. Başına böyle birşe gelen var mı? Diyete girip spora başlayacağım acaba kilo verdikçe o kısımda gider mi