Adetimn 44. Günndeyim 3 aydr 40 günde oluyorum ona göre sayarsam 3 günlk gecikmede yaptım bu testi ( dün yaptım) ama normal döngüye göre 13 günlk gecikmede yapmiş oldum. Markası bebetime bu test ten iki gün önce aynı marka ile yaptım hiç çzgi yoktu hayali kuruma çzgisi bile vermedi. Atmamıştım karşılaştrdım hala bembeyaz dı. Geri çekilme ile korunuyorum . 23. Günmde yumurtlama diyebiliceğim uzayan bi akıntım vardı 1 gün öncesinde ve 4 gün sonrasında korumalı ilişki vardı. Onlardn tutsa şuana kadar koyu kırmızı çıkardı bu testen de 10 gün önce felan ilşkim vardı. Hepsi geri çekilmeli. Cuma gününe kadar olmazsam o gün kan verecm. Ama iki aynı testin biri bembeyaz ken 2 gün sonra yaptığım kuruma çizgisimi verdi pozitif mi kafam çok karıştı. 10 fk içnde belli belirsiz hâyâli bi çzgi vardı ama önem vermedım yoktur dedim daha sonra baktım belirginlşmişti.