gmze09 Kabin boy bebek arabası arayışına girdim kimler neler kullanıyor kaç aylıkken kullanmaya başladınız
Havvaana gmze09 30 aydır Pierre cardin jojo model kullanıyorum tek dezavantajı tek yöne bakıyor değiştirilmiyor ama hafif tek elle açıp kapanıyor sol kolumda kızım varken sağ elimle açıp kullanabiliyorum
KayraVeAnnesi_06 gmze09 Prego quark kullanıyorum çok memnunum aşırı hafif , tek yön ama sorun yaşamadım 18 aylıkken kullanmaya başladık .
handeyildiz gmze09 hamilton s1 plus kullanıyorum baya memnunım hafifliği manevrası vs çok iyi. Arabaya rahatça sığıyor zaten. Oldukça da eşya taşıyor
Minikalbim Prego solo kullandık sapasağlam öneririm aynı şekilde oda tek yön dışarı bKıyor tek olumsuz yönü o kısmı
tugce0204 gmze09 peg prego volo kullanıyorum, 5. Aydan itibaren kullanmaya başladım inanılmaz memnunum 🙏🙏