Aldım ben ücretimi çamlıca erdem hastanesinde doğum yaptım ağustos 2024 te. 31 aralık 2024 te SGK ya başvuru yaptı eşim ücret iadesi için dilekçe doldurdu söyleyince yardımcı oluyolar zaten sgk da nisan 2025 te ücretimi geri aldım benim hastanemde kara listeye almak gibi bişey olmadı daha geçen gün arandım hatta hastaneye davet edildim uzun süredit göremedik sizi gibilerinden aradılar diğer hastaneler nasıldır bilemem tabi ama hakkınız bu sizin hakkınızı alın bence