4 ay önce doqum yaptim bende 1hafta olucak neredeyse 73kilo ile diyete basladim buqun aksam uzeri yartildim 69 olmusum aralikli oruc ile hic kendimi kismadan kilo verme surecine girdim asla zorlanmadim cunki zaten zaman su gibi hic anlamiyorum nasil geciyo zaman .bisey var ki tek kilo verme sürecinde zorlaniyosaniz kendinize arkadas bulun yada yakinizdan size bu surecte eslik edebilecek kisiler .whatsapp uzerinden grup kurup diyet tabaklarinizi vs.suyunuzu saati saatine atin ben ole yaptim isterim ki sizde yapin daha motive oluyosunuz bi de hafta da 1 tartilip kendimize ödul vericez kazanan kim olursa kücuk de olsa oyle deneyin derim bende ise yaradi ins sizde de etkili olur yapmak isteyen tabi .biz 4kisilik bir grubuz aile ici😊❤