Kızım 4.5 yaşında sayılır son 1 aydır kardeşine karşı aşırı bir şiddet eğilimi var çocuğun kolunu çekiyor çimdikliyor vuruyor yüzünü sıkıyor (kendi dişlerini sıkarak çoook tatlısıııııın ) diyerek
Uyuyan çocuğu zorla uyandırıyor hatta ve hatta ayağını bile yalattırıyor artık bu durumdan yoruldum destek aldım ama etkili olmadı sanırım hala devam ediyor dışarı çıktığımızda benim burnumdan getiriyor ağlıyor bana vuruyor bu seferde ne yapıcam ne edicem hiç bilmiyorum