sumrusenem Doğumdan sonra çok fazla eklem ağrılarım olmaya başladı. Doğum yapalı 3 ay oldu. Dizlerim ve bileklerim çok ağrıyor. Oturdugum yerden kalkmak cok zor. Sizlerde de oldu mu böyle bir durum? Olduysa nasıl geçti?
EsilaMiracAyazEren_Moms sumrusenem Kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden oluyor, bende bir süre kol ve bel ağrısı çektim. Doktor takviye verdi. Bi doktora görün istersen, geçmiş olsun
giqu Zeynebinannesi- doktorun önermesi daha doğru tabii ki, ama bende işe yarayan venatura d3k2 damla oldu. Kiloya göre damlatıyorsunuz, 50 kilo iseniz 5 damla, 60 kilo iseniz 6 damla gibi.