Arkadaşlar ya bu süt kuzusu neye göre belirleniyor şimdi bi influcer denen insan paylaşmış trilyonu var belki ama süt geliyor kiradayım eski bi arabamız vardı suan o bile yok neye göre belirliyorlar acaba anlamıyorum olumsuz sonuç bizim alt tarafı ufacık çocuklar eşit olcak ya bu kadar mı zor nereye yazılabilir bu konuda bilginiz var mı