Oğlum 21 aylık olmak üzere aşırı huysuz herşeye ağlayan kendini yerlere atan bi bebek 2 yaş sendromu falan değil bu arada, doğdu doğalı böyle hep ağlayan bi bebek çok doktor gezdim ama sonuç alamadım artık sabrımın kalmadığını düşünüyorum ki bağırmaya başladım gerçekten normal bi bebek değil yani delirmemek elde değil normalde sakin biriyim ama çıldırtıyor yemin ederim hergün ama hergün ağlıyorum bebeğimin düzeleceğine de inancım kalmadı artık uyku desen yok uyutmaya götürürken binbir zorlukla götürüyorum gündüz ne yapacağımı şaşıyorum neyle oyalayacağımı bilemiyorum herşeyden sıkılıyor dün avm gittik burnumuzdan getirdi bebek arabasında durmak istemiyor indiriyoruz kucak diye ağlıyor alıyoruz inmek istiyor saçma sapan bişeydi eşimde bende aşırı gerildik çocuğumdan sonra evliliğimde garip bi hal aldı eşiminde benimde sabrımız kalmadı artık. Çocuğuma çare bulmak istiyorum bebeği böyle olup düzelen varmı çözüm önerisinde bulunacak olan varmı