Merhabalar, deri altı implant düşünüyorum. Araştırdığım kadarıyla eczaneden ücretli alıyorum devlet hastanesinde doktorlar takıyormuş. Şehir hastanelerinde aile planlaması bölümü diye yazmışlar ama randevu almak istediğimde öyle bir bölüm bulamadım. Birde taktırmaya gittiğimde tek gitsem bir sorun olur mu yanımda biri olmalı mı bilgisi olan var mı?