2 ay önce kızıma genetik test yaptık ve bugün enabızda glut1 eksikliği teşhisi konulduğunu gördüm hastalık milyonda 4 kişide görünen nadir bir hastalık çok fazl ahlakında bilgi bulamıyorum lakin belirtileri kızımda yok ve bu belirtiler daha önce de yoktu var olan vakalarda herkes belirtilerle anlaşılmış bizde belirtiler olmadığı için geç ters yapıldı kızım 2 yaşında herkes 4 aylıkken nöbet yürüme bozukluğu konuşma bozukluğu hareket kısırlığı görmüş test doğrumu değilmi bilmiyorum ama bunu yaşayan var mı yada bilen duyan