Kızlar karnımda sadece sol tarafında yani göbeğimde diyelim geçmeyen Bi ağrı var yürümeme engel kalkarken otururken dikişim değil göbeğim yani sol tarafı dokununca bile ağrım var sıcaklık da var o bölge de hafif doğum yaptığım doktor bok gibi çıktı Bi ultrason ile bakmaya gerek duymadı oğlum kötüydü gidemedim Bi türlü ölümden döndük zaten ikimizde başına gelen kaldı mı