Merhaba kızlar 50 günlük bebeğim var son on gündür bebeğim emdikten sonra yüzü boynu kafası kızarıp döküntü atmaya başladı şimdi de kolları ve göğsünde hafif hafif başladı bugün alerji doktoruna götürdük tahlil yaptı yarın değerlendireceğini söyledi tahlil sonuçlarını internetten baktım korktum aramızda doktor veya sağlıkçı olan tahlilden anlayan yorumlayacak biri var mı yardımcı olur musunuz çok tedirgin oldum