Merhaba hanımlar
Bir ev aldık dubleks anneme bizimle yaşayacak ( babam yok ve annemin benden başla kimsesi yok ) kendisi zaten her gün bize gelir yardıma bende işe gidiyorum eşimin yanına evin girişler ayrı o üst katta oturacak iki oda var ama oda yapılacak boşluklarda var oraya bir oda daha yaptırmak daha doğrusu bir odayı büyütmek istiyoruz ama nasıl olur bilmiyorum daha önce böyle bir işlem yapan oldu mu bina sakinleri için sıkıntı yok zaten iki kişi var