Dün de paylaşmıştım erkek bebeğim 3300 gram doğdu, 3 aylık olmasına 1 hafta var ve bugün evde 5700 gram ölçtüm, eminim hassas tartıda daha az çıkar 😔 Benim sütüm zaten en başından beri azdı ama yettiğine çok inandım. Şu anda da meme reddi var, sağıp biberonla zorla vermeye çalışıyorum içmiyor. Ne yapabilirim lütfen deneyimli anneler, bunu yaşayanlar öneriye çok ihtiyacım var 🙏🏼 Bebeğim hep böyle zayıf ve boyu kısa mı kalır? İlk 3 ay kritik dönem zaten. Bebeği ortalama doğup, az ilerleyip sonra birden kilo alan var mı?