geçer merak etmeyin benim de oğlumun doğumda kırıldı zaten canı yanmıyordu hissetmiyordu bile ama çok dikkat ediyorduk. o şişlik kaynama şişliği. şişse kaynıyordur kaynamıştır. şuan 2 aylık hiçbir sorun yok şişlik duruyor 1 yaşına kadar durabilirmiş ama sorun değil dedi doktor. yani oğlumda bi sorun yok. kolunu rahat oynayıp otnatmadığını gözlemleyin