Merhalar kızım 28 aylık. Tuvalet eğitimine başladım. İlk gün 1 2 kez lazımlığa yaptı tuvaletini ama sonrasında oturtuyoruz yapmıyor. Aslında orasını tutuyor anlıyorum geldiğini. Bugün 3. Gün 2 kez büyük tuvaletini 3 kez küçük tuvaletini altına yaptı. Tecrübeli anneler sizce hazır değil mi yoksa daha kısa süre olduğu için pes etmemi diyorsunuz lütfen görüp tecrübeli olan okuyup geçmesin 🙏🏻