Aysenrgrkmm Ehliyetimi aldıktan 1-2 hafta oldu olmadı hemen tek çıktım panik atağım var inanılmaz heyecan stres yaptım ama eşimle çıksam biliyorum ki olmayacaktı erkeklerle araba sürülmüyor sonra devamı geldi oğlumu sürekli parka götürdüm arabayla hastaneye sahile avmye sürekli bi yerlere gittim çok sıkışık trafiğe girdim iki araç arasına park etmeyi denedim şuan ehliyetimi alalı 1 buçuk yıl oldu ve baya yol kattettim diye düşünüyorum acemiliğim bitti bu sürecte tabiki hatalarım çok oldu pes ettiğim çok oldu hatta iki kere de arabayı sürttüm ama yinede vazgeçmedim belki cesaret olur sizede sürekli sürmeden öğrenilmiyor 🌸 Birde eklemiş olayım bizimde aracımız manuel ve trafik dahil olmak üzere defalarca stop ettirdim bir kere yolun ortasında bile öylece kaldım trafik polisi de vardı hatta stop ettirdim ne polis nede arkadaki şoförler hiç bişey demedi korna bile çalmadılar bana anlayışlı insanlar denk geldi heralde 😅