Benim ikizlerim var Allah acıdı sanırım bu kuluna 1 yaştan beri hep kesintisiz uyuyorlar ama büyük kızım 2,5 yaşında bile hala sık sık uyanırdı 3 yaş ta o da tamamen kesintisiz uyudu yani bu bebekten bebeğe değişiyor ama gece beslenmesini kesmenin etkisi büyük