İyi akşamlar herkese 🌸 Bebeleri uyuttuktan yakın bi zaman sonra uyanınca geri uykuya nasıl döndürüyorsunuz . 9 aylık iki üç saat sonra kalksa emziriyorum yarım saat önce uyumuştu mesela kalktı kucağıma almadan sallamadan ayakta ya da emmeden (1 dk bile sürse ) bunları yapmadan geri uyumuyor maalesef . İlk çocuğumda uyanınca hiç kucağa almadan emzik verirdim pış pış yapardım yatardı kendimi bilir kişi gibi görürdüm uyku eğitimi verdim vs 😂 ama benle çözülmüyormış gerçekten bazı çocuklara ne yaparsan yap olmuyor . İyice akışkanlık olsun istemiyorum her uyandığın meme ya da sallama olsun istemiyorum kucağıma alsam da bana bakıp uykusu açılıyor tam uyumadan koyunca çığlık atıyor halbuki ilk çocuğumu yarı uyumuş bile koysam kendi döner uyurdu 🤦🏻♀️ siz neler yapıyorsunuz ?