kaandurumoms Kızlar ben 29 Nisanda doğum yaptım. İlköğretim ailem uygulamasına girdiğimde 3 kayıt gözüküyor 1500 olarak. Nisan ayını baz almadılar mı acaba? Birde 23.08 tarih yazıyor bu tarihten önce çekebilir miyim?
YorgunAmaMutluAnne kaandurumoms mayis haziran temmuz yatmis ki dogru yani agustosu daha bizde almadık
ikibebeliannemm kaandurumoms uygulamanın adı nedir birde gelire gore mi veriyorlar bu para Acaba yoksa 2025 te 2. Cocugunu doguran her anneye mi bilginiz var mi
hulyaakhan kaandurumoms ben de Nisan’da doğum yaptım ve sadece temmuz ayında 1500 aldım Mayıs ve haziran ayı verilmedi bana kime göre neye göre nasıl yapıyorlar hiç anlamadım
ellag Arkadaşlar bende birşey sormak istiyorum temmuz 18 de doğum yaptım başvurumu da çok sürmeden yaptım onaylandı yazıyor fakat ödeme ne zaman yapılır ? Bilgisi olan var mı ?
YorgunAmaMutluAnne ikibebeliannemm siz 16 günlük annesiniz sosyal.hizmetlere gidin dogum yardimina basvurucaktim diyin forum doldururlar size