nesiller Ben ilk 41 günlükken oturttumuştum kısa sürede uçakla seyahat etmem gerekiyordu valizle beraber zor olacağı için bebek arabası taşımamıştım uçağa binene kadar uçaktan inip valizi alana kadar bir sıkıntı yaşamadım