AlparslanMom61_ 2 gün oldu daha 🤤 ama çok hoş mimikleri oluyor önce bağırsakları alışsın diye dün 2 kaşık armut suyu verdim bugün de 3 kaşık verdim artık vermeyeceğim. Dün biraz ekşimsi gelmişti yine sevdi bugün o kadar ekşitmedi yüzünü sürekli istedi 😅 Yoğurt ve sebzelerle devam bundan sonra bakalım :))