zweifachmama Oğlum henüz 43 günlük doktor şu fıtığı teşhisi koydu başına gelen varmı bu durumda nasıl bi yol izlediniz?
Nrkzy zweifachmama benim oğlumda oldu ama 2 yaşındaydı ameliyat oldu. Sizin daha çok küçük kendiliğinden geçebilir doktor takibinde olun bekleyeceksiniz şimdilik doktor sizi yönlendirir zaten.
syldz61 Evet benim oğlumda vardı ultrason istendi çocuk cerrahi tarafından orda da doğrulandı. Çoğu 6 ay olmadan geçiyor, bizimki 3. Ayında geçti 4. Ayında da sünnetini yaptırdik çok şükür. Şu an 6 aylık .Darısı size 😊
zweifachmama Nrkzy benim eşimde küçükken bu ameliyatı olmuş o yüzden endişem var geçmezse diye bu ameliyat için belirli bi yaşı bekliyormu doktor peki?
Nrkzy zweifachmama bildiğim kadarıyla 2 yaşına kadar kendiliğinden geçebilir diyorlar 2 yaş ve sonrası için ameliyatsız düzelmez. Ameliyat zor değil 2 sefer oldu benim oğlum yarım saat sürüyor zaten aynı gün taburcu oluyorsunuz benim oğlum çıkıp oynamıştı yatmadı hiç
Nrkzy zweifachmama rica ederim bende ameliyat kelimesini duyunca çok endişelenmiştim günlerce uyumamıştım.korktuğum gibi olmadı çok geçmiş olsun .sizinki düzelir inşallah ameliyata gerek kalmaz.