3 ay 3 günlük bebeğim var gayet sağlıklı 2 ayına kadar sakin bir bebekti 2.ayından sonra çok huysuz bir bebek oldu gündüz uykuya zor geçer 20-30 dk uyur geceleri sık uyanır ama en zoru uyanır uyanmaz sürekli bi ağlama mıkırdanma evde hiç oyalayamıyorum başlarda kanguruya taktım bi kaç iş yapardım dururdu şimdi onu da istemiyor sadece dışarı çıkınca sakinleşiyor evde sürekli kucakta kanguruda her gün dışarı da çıkmaya çalışıyorum ama eve gelince yine başlıyor pusette zaten durmuyor dışarda kanguruda gezdir eve gel kucakta gezdir çok yoruldum kendi kendime yaptığım tek bir şey bile yok o gece uykusuna geçince ben de direkt bayılıyorum ama çok bunaldım ne ev işi ne yemek ne başka bi şey hiçbir şey yapamıyorum sadece bebeğimi oyalamaya çalışıyorum var mı tavsiyesi olan😭